
Nádraží bylo vybudováno v letech 1904–1905 na Pražské spojovací dráze z roku 1872. Na žádost Císařsko-královského ředitelství státních drah nahradilo starší, již nevyhovující zastávku. Kdo dvoupatrovou secesní nádražní budovu navrhl není jisté. Většinou bývá jako autor uváděn Antonín Balšánek, podle architekta a historika architektury Zdenka Lukeše je jejím autorem Jan Vejrych. Vedle nádražní budovy stála do ledna 2008 památkově významná hrázděná čekárna, která byla bez svolení památkářů zbourána. Jako železniční stanice přestalo nádraží fungovat již v roce 1960. V osmdesátých letech minulého století prošlo nepodařenou opravou, po které začaly jeho budovy ještě intenzivněji chátrat. V roce 2001 byl objekt nádraží vyhlášen kulturní památkou. Už od konce 20. století se vedou diskuze a spory o využití této zajímavé památky, zatím bez výsledku.