
Dvoukřídlá jízdárna tvoří půdorys tvaru písmene L a na ni dnes navazují novostavby. Celý objekt je částečně zapuštěný do terénu. Delší dolní křídlo je ve štítovém průčelí v ose prolomeno sdruženým oknem s profilovaným kamenným ostěním a dvojicí kamenných rozet vyplněnými plamínkovou kružbou po stranách. Pásová profilovaná římsa odděluje trojúhelníkový štít s cimbuřím a kamennou rozetou uprostřed. Jižní průčelí je prolomeno sedmi osami hrotitých oken s profilovanou šambránou, nad profilovanou římsou se nachází cimbuří. Severní průčelí je znehodnoceno novodobými přístavky. Východní křídlo je v terénu přibližně o 1,5 m výše než křídlo jižní. Hlavní západní průčelí je prolomeno půlkruhovými okny a dveřmi umístěnými na osu. Novostavba částečně vykazuje znaky starého objektu, ovšem bez větší památkové hodnoty. Stavbu kryjí plechové sedlové střechy.
Na východním okraji zámeckého parku, v dnešní ulici Hradní, nechal v roce 1870 hrabě Mensdorff-Pouilly vybudovat novogotickou historizující panskou jízdárnu v duchu tudorovské gotiky. V horní části objektu se původně nacházely stáje a v dolní snížené části vlastní jízdárna. Obě části stavby jsou architektonicky sjednoceny kamenným cimbuřím a lomenými okny. Jízdárna původně bývala součástí zámeckého komplexu. Svému účelu jízdárna sloužila ještě po 2. světové válce a později byla využívána jako skladiště. V roce 1958 byla spolu s dalšími stavbami dřívějšího areálu vyhlášena kulturní památkou. V 60. letech 20. století došlo k přestavbě, po níž v horní části vznikla stylová restaurace s diskotékou a v dolní části sportovní hala pro míčové hry. V současnosti je sportovní hala uzavřena a prostory bývalých stájí slouží jako diskotéka s názvem Klub Jízdárna.