
Rožnov pod Radhoštěm leží při úpatí Radhoště v údolí Rožnovské Bečvy a při úpatí Vsetínských vrchů. Nachází se 12 km východně od Valašského Meziříčí. Městem prochází silnice I/35 z Valašského Meziříčí do Žiliny. Končí zde také železniční trať č. 281 z Valašského Meziříčí.
Kostel Všech Svatých se nachází v centru města, jihozápadně od náměstí. Kostel i s areálem bývalého hřbitova je chráněn státní památkovou péčí.
Ve městě se nachází nejstarší skanzen v Česku, Valašské muzeum v přírodě.
Generální oprava kostela začala roku 1957 a trvala několik let. V roce 1983 byla opravena střecha, pokryta měděným plechem a zdi byly opatřeny novou venkovní omítkou. I v současnosti kostel prochází rozsáhlými opravami. Kolem chrámu se dříve rozprostíral hřbitov. V polovině 19. století byl hřbitov rozšířen a v jeho kamenné ohradní zdi byly vybudovány secesní kapličky křížové cesty podle návrhu místního stavitele A. Bayera. V současnosti jsou v desolátním stavu, bez obrazů a většina je jich zazděná. V interiéru kostela nad oltářem jsou v medailonu tři andělé, zobrazující tři hlavní křesťanské ctnosti - víru, naději a lásku. V dalších kruhových medailonech jsou v prostoru kněžiště, presbyteria, podoby čtyř evangelistů. V kopuli je vyobrazena Poslední večeře Krista s apoštoly. První kostelní varhany byly instalovány roku 1751. Po první světové válce prošly větší opravou. V roce 1936 byly nahrazeny novými, ale i ty byly v roce 2000 nahrazeny zcela novými. Ve věži kostela byly již v roce 1762 tři zvony a jeden z nich, umíráček, se dochoval až do dnešní doby. Nové čtyři zvony z roku 1889 byly zrekvírovány během první světové války. Stejný osud měly další zvony, nainstalované po vzniku samostatné Československé republiky. Až čtvrtá garnitura zvonů opatřená po druhé světové válce se dochovala dodnes..
Stálá duchovní správa byla v Rožnově zřízena v roce 1666. Nový, barokní, kostel byl vybudován v letech 1748 – 1752. Stavitel kostela není znám. Celá stavba se v téměř nezměněné podobě dochovala do dnešních dnů Barokní interiér byl pořízen před konsekrací stavby a prošel mnohými inovacemi.