
K mostu je možné dojet či dojít od betonové silnice u paty hráze přehrady (vede po ní i modrá značka a cyklostezka 204) buď přes nechranickou náves, nebo po náspu bývalé železnice. Výstup na něj není zejména u břehu Ohře zcela bez risika.
Tyto důvody spolu s nevhodným trasováním po nestabilních svazích nad Ohří vedly k finančnímu zhroucení společnosti, kterou nakonec musel po několika letech převzít stát. To již byl provoz na úseku Žabokliky - Březno zastaven, vlaky od té doby jezdí pouze přes Žatec. Ohři trať překračovala na jižním okraji Nechranic. Na obou březích byly zřízeny vysoké náspy, zakončené mohutnými opěrami. V polovině vzdálenosti mezi nimi byl u pravého břehu Ohře zřízen pilíř, vzhledem k použití konstrukce s vrchní mostovkou podstatně nižší. Po ukončení provozu byla železná konstrukce demontována, zděné části a násep byly ponechány osudu..