Počáteční objekt Vchynicko-tetovského plavebního kanálu byl postaven 1799–1801 pro přemostění Vydry a zachycování plaveného dřeva před začátkem nesplavného úseku. Do 1953 po něm vedla i cesta Srní - Modrava, poté zchátral a byl stržen. Obnoven 2000.
U mostu lze zaparkovat (sjezd ze silnice Srní - Modrava), začíná zde bezbariérová stezka podél plavebního kanálu. Východisko dalších cest po okolí Modravy.
Ivan Grisa , 30.4. 2009
Počáteční objekt Vchynicko-tetovského plavebního kanálu byl postaven v letech 1799–1801 pro přemostění Vydry a zachycování plaveného dřeva před začátkem nesplavného úseku. Na levém předmostí začíná regulačním objektem Vchynicko-tetovský kanál. Do 1953 po mostě vedla i cesta Srní - Modrava, poté zchátral a byl stržen. Na původních pilířích obnoven roku 2000.
Ivan Grisa, 30.4. 2009