Komentáře, diskuse

Souhlas se Zdenkem.

1.8.2008 15:10 Herrmann Josef
Ano presne tak jsem reagoval i ja pri pohledu na tuto stavbu, a vysledny efekt prestavby je hoden kocovnych narodu dlouhodobe usidlenych v zemi ceske. Takze pani Filipi, me doporuceni zni: prodejte tento dum nekomu kdo neni po lobotomii. Herrmann, Svycarsko.

10.10.2008 12:44 Jana Marková
Též souhlasím, v zásadě je jedno, jestli je objekt památkově chráněn či nikoli. Každopádně tento objekt je zrekonstruován velmi nevkusně a ačkoli majitel má právo na to, si dům upravovat podle svého, tak tady se mu to skutečně nepovedlo. Takže fuj a současně škoda.

důležité !

27.2.2008 13:53 Filipi Pavla
Anonymní Zdenku, nemohu vás oslovovat vážený, protože si anonymů nevážím.
Obvykle ani nereaguji, ale ve Vašem případě ráda udělám výjimku.
Já tak často tyto stránky nenavštěvuji, mám obvykle smysluplnější náplň dne.
Nebudu Vám vyvracet Váš názor, který mohl být napsán slušnější formou, ale to je Váš problém, jak se prezentujete. Zkušenosti s přímluvou nějakého soudruha nemáme, na rozdíl od Vás, když jste to tak rychle zhodnotil. Dala bych Vám dobrou radu, pokud budete příště
někomu vnucovat svůj názor, měl byste si nejdříve zjistit fakta a pak urážet.
K Vašemu slovníku se vyjadřovat ani nebudu, nemám Vaši úroveň, ale na rádo-by památkáře
máte dost vulgární slovník.
Pokud budete na můj příspěvek reagovat, zkuste najít odvahu a podepsat se. Ještě, pokud se týká mé hlouposti, tak to nevidím tak nebetyčně, jak Vy. S Vámi bych rozhodně neměnila.
P.S. Jedna rada, hlídejte si gramatiku.

nepravdivé údaje

5.10.2006 13:05 Pavla Filipi
Vážený pane Lenochu,
nejprve opravuji jméno rodiny Augustů ne žádní Augstovi.
Jinak mám připomínky k socialistickému nedostatku. V žádném případě si pod tímto výrokem neumím nic představit. Jelikož jsem se v popisovaném letohrádku narodila a žila více jak 20 let, nemohu soulasit s Vaším prohlášením nevhodné stavební úpravy a modernizace. Jelikož se nejedná o státem chráněnou památku může si současný majitel dělat co chce, pokud mu to stavební úřad povolí. Co Vás opravňuje k této kritice? Kritizovat bez zjištění důvodů a okolností je velice snadné.
Pavla Filipi - rozená AUGUSTOVÁ



8.5.2007 17:34 Zdeněk
Vzhledem k tomu ,že se jedná o soukromé vlastnictví je samozřejmě právem každého ,se svým majetkem nakládat PODLE SVÉHO.Neomlouvá to však tupost a přímo idiocii ,jakou se toho ujal majitel této nemovitosti.To ,že pisatel použil argument o soukromém vlastnictví vypovídá pouze o omezenosti ,neboť i modernizace se dají dělat citlivě a v duchu stavby.
To co vidíme zde je UBOHOST na -entou ,která není omluvitelná žádným argumentem.
A co se týče zařazení mezi památkové objekty.....on zařazen být mohl ,ale na přímluvu nějakého vlivného soudruha se mohl ze seznamu vyjmut a pak se mohl vesele nahazovat břízolit ,otloukat štuková výzdoba a vyrábět nástavby ,které by jinak nemohli projít.
Na závěr.....nejsem žádný křikloun z lidu ,jsem památkář a tento web navštěvuji celkem pravidelně.Normálně nereaguji ,ale hloupost paní Filipi je do nebe volající.

10.10.2006 06:18 Jaromír Lenoch
Paní Filipi se pochopitelně omlouvám za překlep, nebyl míněn nikterak zaujatě. Pokud se jedná o mé osobní hodnocení stavebních úprav, pak vycházím ze srovnání současné a původní podoby a jejich vzájemného zhodnocení. Není v žádném případě pravdou, že si stavebník může dělat s nezapsanou stavbou jakékoli psí kusy, jen když mu to stavební úřad povolí. Ostatně na mnoha neuvěřitelných stavebních paskvilnostech po celé naší zemi to lze lehce dokázat. Morální a právní důsledky poškození jakékoli stavby se netýkají pouze obyvatele každé nemovitosti ale především jeho okolí, jenž je tak nuceno se s danou stavbou dnes a denně konfrontovat. Pokud jde o můj osobní názor, pak není žádnou novinkou. Ostatně s konstatováním, že budova úpravami z poloviny sedmdesátých let ztratila svou hodnotu a stala se nezajímavou se setkáte zcela běžně a já chci zdůraznit že si to nemyslím. Ostatně i proto jsem "náš" letohrádek umístil na tyto stránky. Je mým vroucím přáním, aby se celý objekt i s okolím přiblížil svojí malebné a romantické podobě, bez ztráty moderního komfortu. Nevím o tom, že bych byl povinen zjišťovat důvody, proč se tak stalo. Všeobecný nedostatek všeho v letech přestavby letohrádku a dlouho po té způsobil, že mnoho staveb aby nespadlo, muselo být přestavěno z toho, co člověk sehnal. Není to kritika ani dnešních ani tehdejších obyvatel, je to zkrátka konstatování faktu. Pokud Vás z nějakého důvodu urazilo, že jsem to napsal zrovna já, pak by bylo možná lepší, zeptat se lidí "z branže" na jejich názor. Koclířovský letohrádek se díky přestavbě stal nezajímavým, pro mě to ovšem neplatí. zajímám se o jeho historii i v archivech. Jaromír Lenoch
Vložit nový komentář

Skála v Příběnicích
Skála v Příběnicích
August Sedláček VII