Odkaz funkční je a zůstane, stránky byly výrazně rozšířeny také o popis pokračování železnice na německém území. Dnes jsem podrobně zkoumal opěry zde zmíněného mostu - velice mne překvapilo, že Křimovská opěra je duté konstrukce - uvnitř je klenutá jakoby chodba. Předpokládám, že také Reitzenhainská opěra je stejné konstrukce, ale na rozdíl od Křimovské není dutina zvenčí nikde přistupná. Fotografie jsem zatím nikde nezveřejnil, ale pokud by někoho zajímaly, stačí se ozvat na zeleznicevanovinet
Odkaz funkční je a zůstane, stránky byly výrazně rozšířeny také o popis pokračování železnice na německém území. Dnes jsem podrobně zkoumal opěry zde zmíněného mostu - velice mne překvapilo, že Křimovská opěra je duté konstrukce - uvnitř je klenutá jakoby chodba. Předpokládám, že také Reitzenhainská opěra je stejné konstrukce, ale na rozdíl od Křimovské není dutina zvenčí nikde přistupná. Fotografie jsem zatím nikde nezveřejnil, ale pokud by někoho zajímaly, stačí se ozvat na zeleznicevanovinet