Omluvte chyby na serveru způsobené migrací na nový hardware! Na odstranění se pracuje.
Hrady.cz
Klíčové slovo
Hledání podle klíčového slova.

Počáteční písmeno
Země
Typ místa
Stav místa
Přístupnost místa
Služby spojené s místem

Mosty k objevení, neváhejte vyrazit do přírody

Nastaven filtr
Zrušit filtr
most
Nechtěli jste spíše vypsat seznam všech mostů?
Nalezeno celkem 177 záznamů, 11 / 12 stran, vyhledáno za 0.33 sec
Most po rekonstrukci -
Autor: © Iva Synková 06/2005
[Zapisnik] Otevřít stránku místa Odeslat mailem pohlednici
Zemská brána
most, zachovalý, volně přístupno, Česká republika, Pardubický kraj
Chráněný (od r. 1987) rulový kaňon toku Divoké Orlice, který napříč protíná hřbet Orlických hor. Přírodní rezervace chrání balvanité řečiště, lesní porosty na svazích a louky v těsném okolí řeky. Dojem brány vytváří také silniční most.
-
Autor: © Jiří Čížek 12/2008
[Zapisnik] Otevřít stránku místa Odeslat mailem pohlednici
Žampašský most
most, zachovalý, volně přístupno, Česká republika, Středočeský kraj, Žampach, Žampach
Nejvyšší kamenný most v Čechách postavený itlaskými dělníky v letech 1898–1899 nad údolím Kocour. Zprovozněn o půl roku později. Most je technický unikát.
Žďákovský most - letecký snímek -
Autor: © Radovan Smokoň 04/2009
[Zapisnik] Otevřít stránku místa Odeslat mailem pohlednici
Žďákovský most
most, zachovalý, volně přístupno, Česká republika, Jihočeský kraj, Orlík nad Vltavou, Orlík nad Vltavou
Ocelový obloukový most nad zdrží Orlické přehrady postavený v letech 1957–67. Rozpětím oblouku téměř 380 m byl ve své době největším svého druhu na světě.
-
Autor: © Jiří Čížek 04/2004
[Zapisnik] Otevřít stránku místa Odeslat mailem pohlednici
železniční most
most, zachovalý, volně přístupno, Česká republika, Liberecký kraj, Smržovka, Smržovka
Kamenný obloukový viadukt na trati Liberec - Tanvald - Kořenov někdejší RGTE (Liberecko-jablonecko-tanvaldská dráha), který přímo navazuje na tanvaldské zhlaví stanice Smržovka. Postaven r. 1894, dlouhodobě chátral, v posledních letech postupně opravován.
Pohled na opěru bývalého mostu ze silnice Hora svatého Šebestiána - Třetí mlýn. -
Autor: © Radovan Smokoň 10/2006
[Zapisnik] Otevřít stránku místa Odeslat mailem pohlednici
železniční most
most, chátrající, volně přístupno, Česká republika, Ústecký kraj, Hora Svatého Šebestiána, Hora Svatého Šebestiána
Zbytky příhradového mostu na trati Křimov - Reitzenhain, na 30.484 km trati překračoval Bezručovo údolí u obce Hora svatého Šebestiána.
Část pro pěší na severní straně -
Autor: © Jiří Cukr, 04/2010
[Zapisnik] Otevřít stránku místa Odeslat mailem pohlednici
železniční most
150.0 m. n.m.
most, chátrající, volně přístupno, Česká republika, Ústecký kraj, Ústí nad Labem, Ústí nad Labem
Železniční most přes Labe v Ústí nad Labem vznikl jako náhrada původního kombinovaného mostu z roku 1874. Přes řeku převádí dvojkolejnou trať a lávku pro pěší.
-
Autor: © Rodochrozit, 03/2013
[Zapisnik] Otevřít stránku místa Odeslat mailem pohlednici
železniční most
140.0 m. n.m.
most, zachovalý, nepřístupno, Česká republika, Ústecký kraj, Děčín, Děčín
Smíšená konstrukce železničního mostu přes Labe, Ploučnici (příhradové konstrukce na kamenných pilířích) a přilehlé inundační území (kamenné obloukové klenby). Most postaven r. 1867, konstrukce nad Ploučnicí vyměněna r. 2006, konstrukce nad Labem r. 1895, 1976, poslední výměna je v plánu na r. 2013.
Pohled z vyhlídky v zámeckém parku - Most směrem od západu, tedy z návodní strany.
Autor: © Ivan Grisa, 12/2008
[Zapisnik] Otevřít stránku místa Odeslat mailem pohlednici
železniční most
300.0 m. n.m.
most, zachovalý, nepřístupno, Česká republika, Ústecký kraj, Klášterec nad Ohří, Klášterec nad Ohří
Most postaven s prodloužením hlavní trati Buštěhradské dráhy do Chebu (1870). Aby mohly být obě ocelové konstrukce stejně dlouhé odtesána levobřežní skála. Při elektrisaci trati (2005) byla na původní spodní stavbu osazena nová nosná spřažená konstrukce.
Most se tyčí nad ramenem Želivky -
Autor: © Jaroslav Šefčík, 05/2009
[Zapisnik] Otevřít stránku místa Odeslat mailem pohlednici
železniční most
350.0 m. n.m.
most, chátrající, nepřístupno, Česká republika, Středočeský kraj, Němčice, Němčice
Pětipolový železniční most byl vystavěn italskými stavaři mezi lety 1901–1902. Velmi silně jej poznamenala II. světová válka, stejně jako trať. V poválečné době byly kolejnice vytrhány, pražce spáleny a trať zaniká po roce 1970 napuštěním Želivky.
Ocelová část mostu od severozápadu -
Autor: © Ivan Grisa, 03/2009
[Zapisnik] Otevřít stránku místa Odeslat mailem pohlednici
železniční most
264.0 m. n.m.
most, chátrající, nepřístupno, Česká republika, Liberecký kraj, Zahrádky, Zahrádky
Most nad údolím Robečského potoka v lokalitě Karba na severozápadním okraji Zahrádek. Součást Severočeské transversální dráhy, otevřené 1898 společností Ústecko-teplické dráhy. Dodnes původní ocelová konstrukce, doplněná třemi kamennými klenbami.
železniční most přes údolí Jihlavy -
Autor: © Milan Caha 05/2010
[Zapisnik] Otevřít stránku místa Odeslat mailem pohlednici
železniční most
most, zachovalý, volně přístupno, Česká republika, Vysočina, Jihlava, Jihlava
Kamenný obloukový viadukt, postaven v letech 1886–1887. Původně byl celý kamenný, s oblouky o rozpětí 10 metrů. Ještě před počátkem 20. století byla jeho střední část nahrazena ocelovou příhradovou konstrukcí s horní mostovkou.
Most od jihu -
Autor: © Ivan Grisa 01/2011
[Zapisnik] Otevřít stránku místa Odeslat mailem pohlednici
železniční most
217.0 m. n.m.
most, zachovalý, volně přístupno, Česká republika, Středočeský kraj, Neratovice, Neratovice
Most na trati Turnov - Kralupy nad Vlt. z ocelových příhradových konstrukcí na kamenných pilířích v korytě a opěrách na březích. V provozu od r. 1865, 28. 7. 1866 vyhozen do povětří, aby bylo zabráněno dopravě pruských vojenských transportů. Dnešní konstrukce pochází z počátku 90. let 20. století.
Kamenný železniční most přes Zákolanský potok -
Autor: © Pavel Vítek 02/2015
[Zapisnik] Otevřít stránku místa Odeslat mailem pohlednici
železniční most
250.0 m. n.m.
most, zachovalý, volně přístupno, Česká republika, Středočeský kraj, Noutonice, Noutonice
Železniční most postaven r. 1873 na trati č. 121 Hostivice – Podlešín. Most je dvouobloukový, s 12 m vysokým středním pilířem, postaven z lomového kamene s pískovcovými klenáky. Most je mírně zakřiven a trať na mostě klesá, proto je výška proměnlivá, uprostřed cca 19 m. Opraven v roce 2005.
Pohled od východu -
Autor: © Matěj Čadil, 05/2007
[Zapisnik] Otevřít stránku místa Odeslat mailem pohlednici
železniční most Bernartice
500.0 m. n.m.
most, zachovalý, volně přístupno, Česká republika, Královéhradecký kraj
Dvoupatrový most na železniční trati č. 043, postavený v letech 1866-68.
Most z trosek textilní továrny v údolí Bouřlivce -
Autor: © Ivan Grisa 07/2010
[Zapisnik] Otevřít stránku místa Odeslat mailem pohlednici
železniční most Hrob - Mlýny
381.0 m. n.m.
most, zachovalý, nepřístupno, Česká republika, Ústecký kraj, Hrob, Hrob
Ocelový most převádí trať Praha - Moldava v Krušných horách přes údolí Bouřlivce. Postaven byl roku 1883, dodnes se zachovala původní konstrukce. Strmé svahy pod opěrami zpevňuje kamenný zához.
| | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
© Copyright 1995-2019 Hrady.cz (Jiří Čížek), ISSN 1803-0076
, RSS, Vaše oblíbená místa,
Zavřít reklamu