Omlouváme se, provoz serveru Hrady.cz je z důvodu vnitřních chyb omezen. Na chyby nebo omezení narazíte na různých stránkách.

Komentáře, diskuse

Vložit nový komentář

Pokud se chcete pochlubit svými obrázky, vkládejte je do vlastní galerie u tohoto místa.

reagovat, odpovědět24.6.2015 09:24 D Dohňanský
lokalizace tvrze
Tak konečně -po upřesnění od p.Řezáče- si můžu tuto tvrz "zaevidovat". Ten minulý týden už jsem byl dobře. Prosím redakci o posunutí značky. Tvrz se opravdu nachází asi těch 100m přímo na východ. Pro vaše lepší upřesnění je to asi 170m na jihozápad od konce koupaliště. V tom lesíku.
reagovat, odpovědět23.8.2015 02:04 Pavel Zany Komárek
na mapách bez měřítka v metrech se to hodně špatně počítá, příště by bylo lepší odečíst přímo konkrétní souřadnice na některém z mapových serverů. Snad jsem ty vaše metry odměřil dobře... BTW - tyhle fotky s křovím a záhony trávy mají mizivou informační hodnotu, chápu, že se tam možná jindy nedostanete, ale vkládat je sem je IMHO zbytečné
reagovat, odpovědět23.8.2015 02:00 Pavel Zany Komárek
na mapách bez měřítka v metrech se to hodně špatně počítá, příště by bylo lepší odečíst přímo konkrétní souřadnice na některém z mapových serverů. Snad jsem ty vaše metry odměřil dobře...
reagovat, odpovědět9.6.2015 20:01 D Dohňanský
místo tvrze
PS. Takže poraďte.
reagovat, odpovědět10.6.2015 17:09 Jan P. Štěpánek
Zkuste napsat přímo Romanovi Řezáčovi email. On tam byl, zakládal to místo. Když se tady s tímhle serverem začínalo a tyhle místa se navštěvovala, tak byly gps ještě v plenkách, takže bych se nedivil, kdyby tyhle několika set metrové chyby v mapě byly.
reagovat, odpovědět17.6.2015 22:19 D.Dohňanský
P.Štěpánek,děkuji za informaci. Bohužel jsem to četl až v pondělí /na mail mi nepřišlo žádné upozornění/, a já už v úterý ráno vyrážel na cesty. V těch Penčicích jsem se opět poptal na tvrz, navedli mě tentokráte o 100m východněji než je tady ta značka. Jako děcka tam místní chodili opékat,i ty lavičky tam bývaly./dnes už je po nich/ Bohužel za 10 let už to vypadá úplně jinak,přičemž jsem si vědom i nevhodnosti termínu návštěvy. Bohužel,nejsem až takovým pánem svého času,takže jedu ,když můžu.Fotky zpracuji a doložím. Nicméně popisky záběru p.Řezáče mi nesedí. Celá severní část tvrziště prudce klesá k řece Olešnici.Tady na fotkách je na severu nějaký kopec. Ve skutečnosti tam není. Sedí mi snad jenom velmi velká prohlubeň /jakoby po nějaké věžovité stavbě/ a stoupající planina na jihu.Jsou dvě možnosti,buď jsem byl opět na špatném místě /už po třetí hernajs/,nebo jestli se třeba p.Řezáč nespletl ve světových stranách,tyto mi prostě opracdu nesedí.Máte-li na něj mail,můžete mo ho prosím Vás poslat? Jinak opravdu nevím. Jsem maximalista, na něčem pracuji, a bude mi to chybět.
reagovat, odpovědět19.6.2015 18:37 Jan P. Štěpánek
naposledy podle kontaktů tady na webu měl: rezacroman@centrum.cz
reagovat, odpovědět19.6.2015 21:21 D.Dohňanský
Díky moc. Napíšu mu.
reagovat, odpovědět9.6.2015 19:59 D Dohňanský
místo tvrze
Mám dotaz na redakci,nebo na kohokoliv,kdo byl na této tvrzi,jestli je tvrz na tomto servru zakreslena dobře. Byl jsem tam již 2x a nic podobného tady těm snímkům jsem prostě nenašel. to jsem prošel všechny lesíky přicházející v úvahu,a i celou tu vykácenou plochu. Příkopy,náznak jádra či valy-prostě nic.A pokud to tam někde je,tak se hájím známým rčením,že "nikdo není dokonalý".
© Copyright 1995-2019 Hrady.cz (Jiří Čížek), ISSN 1803-0076
, RSS, Vaše oblíbená místa,
Zavřít reklamu