Komentáře, diskuse

Vložit nový komentář
reagovat, odpovědět28.3.2009 14:55 youda
Výlet
Je to krásný nědělní výlet, stojí to za to se tam podívat, nikdo od povodí se tam nepohybovat, takže i když je tam zákaz tak se tam bezproblému každý dostane.
reagovat, odpovědět7.6.2007 14:19 Tom
Cesta
K mostům se dostanete z dálnice D1 - 56 km, sjezd Soutice. Pokud pojedete od Brna, tak si po prave straně hlídejte megaboard Hanácká Kyselka - po sjezdu odbočíte vlevo na Zruč nad Sázavou a hned na další křižovatce vpravo. Pokračovat budete až do obce Hulice. V této obci vede hlavní silnice vlevo - pokračuje se po vedlejší rovně. Pokud se nepletu, minete buď obecní úřad, nebo restauraci - každopádně důležité je, mít po pravé ruce fotbalové hřiště! Pokud míjíte hřiště, pokračuje se dál skrz pole - po pravé ruce budete mít již zmíněný megaboard a začnete se přibližovat k dálnici. Po cestě pokračujete pořád dále (zákaz vjezdu), cesta sjede mírně dolů a pak začne stoupat (stále jste těsně vedle D1) - cca v nejvyšším bodě se cesta stáčí vlevo do lesa. Touto cestou stačí jet nebo jít z lehkého kopečka odhadem ani ne 1 km. Po pravé ruce pak nepřehlédnete notně vyšlapanou stezku, která vás dovede přímo k delšímu z mostů.
reagovat, odpovědět5.9.2005 00:00
mosty rozdhoně stojí za to, ale velmi špatně se hledají. Ptejte s e místních a nedivte se když mnozí neví (!!). Musíte projít lesem a držet se břehu v druhé půli vodního díla (myslím tím pryč od "betonových kontrolních věží"). Na 1. "malé" torzo narazíte v takovém "zálivu". Následujte jeho směr. Přejděte cestu, mírný svah dolů a hlavní větší hladina a... dlouhý velký most uťatý cca 200 m od dalšího břehu. Mmch. se na něm točil videoklip "Mumuland" Petra Kotvalda, ale že by ho to zkrášlilo, to ne. Velmi zvláštní pocit tam být. Celá nádrž slouží jako zdroj pitné vody pro hlavní město, takže moc nehalekejte.
reagovat, odpovědět13.2.2003 00:00
Jsou to jen dva ze čtyř velkých mostů na trase Praha - Brno. Po prvním se normálně jezdí, je přes údolí u Senohrab (Mirošovice), při jízdě po něm lze lehce identifikovat podle toho, že nemá odstavné pruhy (byl stavěn na jiné parametry)
Další dva jsou ty u Borovska. Jeden menší a druhý obrovský.
A po tom čtvrtém se také jezdí, byť mu bylo přistavěno vyšší patro (stoupaní a klesaní k němu take nevyhovovalo soudobým parametrům, tedy bylo nutno předělávat) Ten je u Hořic, také přes Želivku (v.n. Švihov)
Zavřít reklamu